Ajalugu


2017
Kõpitsesime staadioni rulaparki ja korraldasime ürituse "Teeks ühe jämmi"

2016
Paus

2015
Toimus Viru Jam, võistlus kahes linnas (Kunda & Rakvere) https://www.facebook.com/events/1446643805648847/

2013-2014
Rahulik stabiilne periood. Skatepargid toimivad, sõitjad arenevad, Kunda Crew juhtkond teeb muid tegusid. Toimuvad võistlused Kunda Crash ja Viru Jam.

2012


2011
2011 oli Kunda Crew jaoks paberite määrimise aasta. Ühelt poolt jändasime MTÜ majandusaruandega, teiselt poolt oli töös juba uus projekt: rajada Kundasse tõsiseltvõetav avalik väli-skatepark, abilisteks Euroopa Liidu fondid ja Kunda Linn. Paberite vormistamine võttis pea 2 kuud, vastust ootasime üle poole aasta. Kuid mitte ilma asjata :) Karmi talve kartuses lükkus ehitustöö 2012 kevadesse. Leivakas toimus aga samal ajal sujuv lagunemine - varikatus kukkus alla ja üks lamp hakkas streikima. Aga sõitmist need pisiasjad ei seganud, mida tõestab sõitjate arvu ja oskuste taseme stabiilne kasv. 2011 oli ka aasta, kui Kunda vahel hakkasid BMX-ide kõrval ringi veerema ka esimesed korralikud tõuksid.




2010
Jaanuaris löödi labidas maasse. Algas põranda ettevalmistamine uue betoonikihi  saabumiseks. Tüütu kühveldamine kestis aprilli keskpaigani, kuniks pind oli  enam-vähem tasane ning temperatuur lubas betooni valamisega pihta hakata. 6. juunil 2010 sai uus park ametlikult valmis. 27. juunil toimus Leivaka avamispidu ja võistlus, kus esikoha pani taskusse tartukas Starving. Oktoobri lõpus tähistasime MTÜ aastapäeva, seekordsel võistlusel domineeris Enrico Viljandist. Aasta lõpus selgus ka tõsiasi, et Leivaka ekstreempargi rajamine oli üks Lääne-Virumaa 2010 "aasta tegudest" :) Kohalikke sõitjaid jäi aastaga natukene vähemaks, aga allesjäänud tüübid arenesid see-eest metsiku kiirusega. 




2009
Suvi oli vaikne, sõideti tänavatel ja ühe rohkem laguneval minirambil. Alles septembris hakkasid olude sunnil asjad liikuma, toona nelja-liikmeline triali-ratturite jätkuvalt mitteametlik kruu võttis enda hõlma alla ka kohalikud BMX-ratturid ning ühiste jõupingutuste tulemusena tekkis Kunda endisesse leivatehasesse 540 m2 siseruum "Leivakas", millest pool võttis enda alla väga logisev ise-ehitatud BMX park, teise poole triali sektsioon. 10.10.2009 võtsid Erik, Urmas ja Madis vastu ametliku otsuse asutada MTÜ Kunda Crew, mis 29. oktoober ka Viru Maakohtus kinnitati. Novembris kirjutati projekt Swedbank-i "Tähed Särama" konkurssile, mis osutus vägagi edukaks. Aasta viimastel päevadel asuti vana parki lahti võtma, et asendada see uue ja paremaga. Selleks ajaks olid Leivakasse jõudnud juba mitmed rulatajad, tõuke- ning BMX-ratturid Lääne-Virumaa eri paigust.



Seis 2009. aasta lõpus: 
2008
Alustati Kunda ujula renoveerimist, trikirattureid enam sisse ei lastud. Muus osas väga vaikne aasta. Märkimist väärib 1. september, mil Erik oma ratta kahli ära murdis. Talvel ei toimunud ka suurt midagi, Urga sõitis mingil määral juhuslikes kohtades.




2007
Suve hakul panime trial-pargi püsti spordikompleksi parklasse, hooaja lõpuks oli sealt kõik viimse pilpani laiali tassitud (enamus materjalist jalutas ilmselt lähedal asuvatele aiamaadele). Talvel sõitsime suvalistes varjualustes, ilma euroalusteta.




2006
Suvel palju sõitu ja paar kohalikku demo-esinemist, aasta lõppu jäi ka esimene ratta-triali võistlus Tartus. Karel ja Rait kadusid orbiidilt. Talv möödus jälle basseinis.




2005
Suvel sõitsid Madis ja Karel kahekesi linna staadionil, kus neil oli oma platsike koos suure euroalustehunnikuga, mis saadud Kunda Nordicu tehasest. Vihmaste ilmade korral hüpati ülikompaktses staadioni kuuris, kus üle kahe aluse kõrguseid torne ilma pead ära löömata teha ei kannatanud. Talvel hõivati esmakordselt tühjana seisnud bassein Kunda spordikompleksis ja tiriti kõik euroalused sinna. Tol talvel oli mingil ajahetkel 6 aktiivset sõitjat: Madis, Karle, Karel, Erik, Urga, Rait.




2004
Madis nägi suve hakul "Pealtnägijas" Martin Heinmetsa ratta-triali trikke ja leidis, et tegu on päris huvitava alaga. Õige pea oli keldris seisva Scott-i jalgratta sadulatoru lühikeseks lõigatud ja esimene suur hammakas keskjooksu kaitseks ümber töödeldud. Mõne aja möödudes võttis sõber Karel oma rattaga samuti vedu ja mitteametlik kruu oligi olemas. Sõidetud sai igasuguste ettejuhtuvate asjade peal.


powered by CMSimple.dk | template by 2bdesign.de | Login